about us



Leather handmade products design house based in Hong Kong since 2009. We launch "Leather DIY kit series" starting from 2011. We believe that leather craft should be everywhere for everyone. 


Leatherism Handmade Products 港產皮革

香港本地創作品牌Leatherism由Isa Lai 及Michael Chan於2009年創辦,熱愛設計及手縫皮革製品,眼見一針一線完成天馬行空的設計品,而學會了堅持 = ism。設計靈感源自生活中每個突如其來的感動時刻,「就是這個了!」貫徹其設計及生活的每個細節,只要堅守夢想,我們就會在勇往直前中,找到屬於自己的ism。獨一無二的設計加上手縫製作,選用高級植鞣皮革,用色異常豐富,喜歡曲線塑造多端的外形,帶來隨著年月變化的皮色和觸感。

除了設計及手縫皮革製品,亦不定期舉辦工作坊及推出D.I.Y皮革材料包系列,推動香港本土的手作文化及宣揚其品牌理念。曾與多個品牌、慈善機構及媒界合作,將其品牌及手製皮革推廣至社會的不同領域和範疇。




Leatherism Handmade Products
Leather handmade products design house based in Hong Kong

4/f, 234 sai yeung choi st south, kowloon
e: leatherism@gmail.com
t:+852 3488 6490